Preparació #maratóbcn (setm 11/12)

Objectius principals temp.2012: Marató de Barcelona (prioritat i gran repte!), realitzar triatlons de modalitat sprint, olímpica i 2 Half Ironman.

Objectiu del primer ATR (2 de gener – 25 de març): Arribar en condicions òptimes per a la #Maratobcn.

Fase ATR: Realització – Tapering (1/2 setmanes).

Curses que realitzaré el mes de març: Maratest 30kms de Badalona (4) i Marató de Barcelona (25).

Competició del diumenge (18-mar): cap.

Descripció de les sessions de la setmana:

– Dilluns:

Descans passiu.

– Dimarts:

Matí: Cursa a peu. (15′ d’escalfament + 5x500m a màx.velocitat/4′ de descans a ritme de 1’35”-1’40” la serie + 15′ tornada a la calma + estiraments. Distància: 2’5kms.

Nit: treball de força al gimnàs tren superior.

– Dimecres:

Descans passiu.

– Dijous:

Matí: Cursa a peu. (15′ d’escalfament + 4x500m a màx.velocitat/4′ de descans a ritme de 1’36”, 1’36”, 1’38” i 1’42” la serie + 10′ tornada a la calma + estiraments. Distància: 2kms.

Nit: sessió de natació (500m suaus) + sauna.

– Divendres:

Descans passiu.

– Dissabte:

Descans passiu.

– Diumenge:

Cursa a peu. (15′ d’escalfament + 4x500m a màx.velocitat/4′ de descans a ritme de 1’34”-1’34” la serie + 10′ tornada a la calma + estiraments. Distància: 2’5kms.

Volum entrenament:

Quantificació càrrega de volum d’aquesta setmana:

Cursa a peu: 7kms. (gairebé un 85% menys de volum que les setmanes anteriors ja que estic dins del període tapering). Setmana 10, 11, 12 baixada de volum.

Ciclisme: res.

Natació: 500m.

Gimnàs: 1h.

Sensacions: Les sessions de 500m a màxima velocitat han anat molt bé. Sessions de molt poc volum i molt intenses per mantenir el nivell de VO2màx carregant poc les cames. No he tingut cap molèstia muscular, tot i que noto que la part del soli i tríceps sural el tinc una mica carregat…

Per arribar al 100%, demà assistiré al “fisio” perquè em faci un massatge de descàrrega i quedar nou per la Marató. El dijous, després de 3 dies de descans total, realitzaré la única sessió de la setmana. I el mateix, series de 500m a màxima velocitat. Divendres (anar a buscar el dorsal) i dissabte descans passiu.

Propera cursa (25-mar): Marató de Barcelona!!!

Anuncios

Publicado el 19 marzo, 2012 en Crónicas 2012, Temporada 2012. Añade a favoritos el enlace permanente. 2 comentarios.

  1. Una llastima agafar les teves recomanacions tan tard, pero gran treball!

    Me gusta

    • Tot el que sigui compartir i oferir entrenaments amb altres corredors populars ho faig amb molt de gust.
      Per cert, no sé si faràs la Marató aquest diumenge…Si és així, a disfrutar-la!

      Me gusta

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: