Preparació #maratóbcn (setm 4/12)

Objectius principals temp.2012: Marató de Barcelona (prioritat i gran repte!), realitzar triatlons de modalitat sprint, olímpica i 1-2 Half Ironman.

Objectiu del primer ATR (2 de gener – 25 de març): Arribar en condicions òptimes per a la #Maratobcn.

Fase ATR: Acumulació (4/6 setmanes).

Curses que realitzaré el mes de gener: Mitja Marató de Sitges (15) i 10k de Sant Antoni, Barcelona (22).

Competició del diumenge (29-gen): cap.

Descripció de les sessions de la setmana:

– Dilluns:

Descans passiu.

– Dimarts:

Cursa a peu. Mètode continu uniforme progressiu (8′ escalfament + part principal -30′ al 70% de la Fcmàx + 25′ al 75% + 20′ al 80%- + 10′ al 60% de tornada a la calma) + estiraments. Total distància part principal (15kms). 159 pul/min de mitjana.

– Dimecres:

1h30′ rodar fàcil ciclisme (40kms, 127 pul/min de mitjana) + estiraments.

– Dijous:

Descans obligat per refredat.

– Divendres:

Descans. Matí a Castelldefels per practicar Paddle Wave.

– Dissabte:

Cursa a peu (12′ escalfament + 4 x 1000m a ritme de 3’50”-3’54”/3’50” descans -densitat de treball 1:1-, + 15′ de tornada a la calma) + sessió spinning de 50′ a 139 pul/min de mitjana + treball de tècnica de natació + estiraments + sauna.

– Diumenge:

Descans passiu.

Volum entrenament: La setmana ha estat influenciada per el refredat de dx-dij i perquè divendres no vaig poder entrenar degut a la pràctica de paddle surf. Tot i així, no passa absolutament res…El descans també forma part de l’entrenament!

Quantificació càrrega de volum d’aquesta setmana:

Cursa a peu: 19km (quantifico només els quilòmetres de la part principal de la sessió, excloent els de l’escalfament i els de la tornada a la calma).

Ciclisme: 40kms + 50′ d’spinning.

Natació: 1h de tècnica. Aquestes setmanes vull millorar la tècnica en la natació i poder així millorar temps de cara a les triatlons de maig-juny.

Gimnàs: res. La setmana que ve he d’introduir almenys 1 sessió. Tot i així, en el meu treball realitzo 2 sessions de dirigides on es treballa el tronc inferior.

Sensacions: En les sessions de carrera m’he trobat molt a gust. Sobretot la sessió de series del dissabte on vaig poder mantenir el mateix temps en totes les series. Pel que fa al ciclisme, vaig agafant mica en mica la bona cadència i força de cames; i, en la natació, he decidit millorar la tècnica aquests mesos i més tard ja augmentaré el volum d’entrenament.

Des de que faig estiraments passius i molt llargs no estic notant cap molèstia ni sobrecàrrega muscular. Aspecte que l’any passat no era així.

Propera cursa (5-feb): Mitja de Granollers

Anuncios

Publicado el 30 enero, 2012 en Crónicas 2012, Temporada 2012. Añade a favoritos el enlace permanente. Deja un comentario.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: