Preparació #Maratóbcn (setm 1/12)

Objectius principals temp.2012: Marató de Barcelona i Triatlons Half Ironman.

Objectiu del primer ATR (2 de gener – 25 de març): Arribar en condicions òptimes per a la #Maratobcn.

Fase ATR: Acumulació (1/6 setmanes)

Curses que realitzaré el mes de gener: Mitja Marató de Sitges (15) i 10k Sant Antoni (22).

Competició del diumenge (08-gen): no n’he tingut.

Descripció de les sessions de la setmana: 

Dilluns: Treball en el gimnàs. Circuit per màquines, treball amb manuelles i treball funcional amb el “fitnessball” i el “bossu”.

– Dimarts: 45′ de spinning (156 pul/min de mitjana, 191 pul/min màxima) + 15′ d’estiraments.

– Dimecres: 50′ de carrera continua per el Castell de Montjuïc a 147 pul/min de mitjana + 15′ d’estiraments.

– Dijous: 2 sessions de spinning com a monitor. 1h30′ total

– Divendres: Descans, dia de Reis.

– Dissabte: 1h de carrera continua per el Passeig Marítim a 151 pul/min de mitjana + 15′ d’estiraments.

– Diumenge: Descans.

Volum entrenament: Aquesta primera setmana ha estat molt “light”. Més per tornar a agafar l’hàbit d’entrenar que altra cosa. Tot i així, he realitzat entrenaments de cursa, sessions de spinning (adequades per el treball cardiovascular) i una sessió al gimnàs. La setmana que ve, introduïre la natació i les primeres sortides en bicicleta de carretera.

Sensacions: Em sento bastant fresc de cames. Les 6 setmanes de descans total que he realitzat m’han anat molt bé. Aquests dies he realitzat estiraments passius (amb ajuda d’una altra persona) i realment és la millor manera per completar un entrenament de qualitat. Molt aconsellable perquè s’estira millor i el múscul es relaxa i es recupera millor.

Propera cursa: Mitja Marató a Sitges (dia 15). Bon entrenament per anar sumant quilòmetres a les cames. La faré al ritme del meu pare (temps estimat 1h55-2h). A veure si baixem d’1h55′!!!

Anuncios

Publicado el 9 enero, 2012 en Crónicas 2012, Temporada 2012. Añade a favoritos el enlace permanente. 1 comentario.

  1. Tens un blog molt interessant…si vols entrenar algun dia a l’aigua, m’ho dius,crec que encara vaig a ritme, el que no puc és nedar als matins (treballo), com no sigui un dissabte?

    Me gusta

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: