Període post-Garmin, pre-Behobia-Sant Sebastià (B/SS)

Després de la Triatló Garmin Barcelona i de les dues competicions anteriors (Half Ironman de Berga i Duatló de Nuria) he destinat aquesta última setmana a un descans total. Sempre és positiu deixar un període de recuperació per afavorir el que es coneix com “El principi de l’adaptació“. És a dir, després d’una fase de recuperació, assolir un augment del rendiment esportiu superior a l’última càrrega, estímul d’entrenament-competició (fase de “sobrecompensació“).

Durant aquest període, he destinat sessions totalment d’estiraments i càrrega d’hidrats de carboni per recuperar quelcom de pes corporal i energia. Aquest últim mes he cremat moltes calories…

Després d’aquesta setmana de descàrrega, de relaxació i de desconnexió d’entrenaments, fixo en l’horitzó un altre objectiu i que em fa molta il·lusió participar-hi: Mitja Marató Behobia-Sant Sebastià (13-N)!

La planificació pel que fa a la freqüencia, volum, intensitat, recuperació i tipus d’esport dels entrenaments seran els següents:

______________________________________________________________________________________________

Setmana 24-30 oct: (preparació física més general)

2 sessions de carrera: 1 sessió de 45′ i l’altra de 1h15′ a intensitat entre el 65%-75% de la Fcmàx.

1 sessió de natació: 45′ suaus, totalment aeròbic, introduïnt diferents exercicis.

1 sessió de gym+ciclisme: circuit gimnàs amb gomes elàstiques i pes corporal + 45′ de bici estàtica rodar fàcil amb curts canvis d’intensitat.

______________________________________________________________________________________________

Setmana 31 oct-6 nov: (preparació física més específica)

3 sessions de carrera: 1era i 3era sessió (duració >1h<1h30′ a una intensitat entre el 65%-75% de la Fcmàx); i, la 2ona sessió (treball de series -6 x 1000m/4′ de descans- a una intensitat del 80%-85% de la Fcmàx).

Consigna important:

1- Alternar els dies dels entrenaments de carrera.

2- Qualsevol molèstia d’articulacions, muscular, finalitzar la sessió.

1 sessió de ciclisme: 2h rodar fàcil

______________________________________________________________________________________________

Setmana 7-13 nov: (pre-B/SS)

Aquesta setmana estaré a Ginebra (Suïssa). Tot i això, que millor lloc que desconnectar, relaxar-se i poder realitzar algunes sessions de carrera (intensitat suau) per el magnífic entorn natural d’aquella regió propera als Alps.

Divendres migdia arribada a Barcelona, i a la tarda cap a Sant Sebastià amb un grup nombrós de runners!

Ja tinc ganes de respirar i sentir el suport i veure l’ambient d’aquesta carrera super popular amb més de 20.000 participants!

______________________________________________________________________________________________

Anuncios

Publicado el 23 octubre, 2011 en Temporada 2011. Añade a favoritos el enlace permanente. Deja un comentario.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: