31a Cursa Popular del Clot-Camp de l’Arpa-Verneda

Una altra vegada em trobava a la sortida d’un cursa. Ara de 10km. A prop de casa. Més fàcil no m’ho podien donar.

L’objectiu era baixar la marca que tenia de la Cursa de la Mercè de 44’37” (veure crònica aquí). Era conscient que baixar-la era assequible degut a què hi havia menys participants que la Cursa de la Mercè, i això et permet còrrer al principi més ràpid.

Iniciàvem la cursa des de les primeres files de la sortida. Començava molt ràpid la cursa, en comparació a la Cursa de la Mercè, marcant un ritme més aviat alt. Però bé, després de 10′ he buscat el ritme que més efectiu trobava. Al voltant de les 180-182 pul/min. Era un ritme que podia aguantar bé i la velocitat que portava era mitja-alta.

Quan he passat per el km.5 marcava 20′ i algo (no m’enrecordo bé). M’he quedat sorprés perquè era un ritme que em portava a finalitzar la carrera amb un temps de 41′-42′ (si mantenia aquell ritme).

Durant tota la carrera m’he trobat molt bé. Cap problema muscular. Per algo serveix entrenar, no? per evitar això…

En els últims 3kms, anava al ritme d’un corredor que ens anàvem adelantant constantment. No sé a què jugàvem. Quan l’adelantava, ell al cap de poc temps em tornava adelantar. I així fins gairebé als últims 500m…Corria sentint música. Crec que li sonava una cançó de “subidon” perquè ha fet una acceleració brutal. Si em volia picar, no ho ha aconseguit. No calia rebentar les cames.

A tot això, em quedaven els últims metres finals per a l’arribada, fent l’últim esforç i marcant un temps de 41’09”.

El ritme de carrera que he portat ha estat de 4’07”/km, amb una mitjana de 181 pul/min.

Molt satisfet per haver baixat la marca anterior de 44’37”. Però bé, això no atura. En principi, aquí de dues setmanes, a per la Cursa de muntanya del Montnegre de 24,5km (veure enllaç web cursa clica aquí).

Publicado el 14 noviembre, 2010 en Crónicas 2010, Temporada 2010. Añade a favoritos el enlace permanente. Deja un comentario.

Responder

